Close

Hyundai NEXO on saapunut Oslosta Suomeen

Hyundai NEXO on saapunut Suomeen ja on esillä myös Auto 2018 -koeajotapahtumassa 9.-11.11.2018 Helsingin Messukeskuksessa. Löydät meidät osastolta 6f48.

Hyundai NEXO on saapunut Suomeen ja on esillä myös Auto 2018 -koeajotapahtumassa 9.-11.11.2018 Helsingin Messukeskuksessa.

Hyundain osastolla ovat NEXOn lisäksi esillä IONIQ electric, Kona electric, Kona, Tucson, Santa Fe, i20 ja i30 N. Löydät meidät osastolta 6f48.

Auto 2018 -tapahtuman yhteydessä on mahdollisuus päästä koeajolle

Hyundain koeajoautoina tapahtumassa ovat IONIQ electric, Kona electric, Santa Fe ja i30 N. Varaukset koeajoihin tehdään osastollamme Auto 2018 -tapahtumassa Messukeskuksessa. Halutessasi voit rekisteröityä koeajajaksi etukäteen osoitteessa www.auto2018.fi/koeajot.

Ilahduta isää Auto 2018 -tapahtuman lipulla

Messukeskuksen isänpäivätarjouksena saa kaksi aikuisten lippua yhden hinnalla. Osta liput osoitteesta shop.messukeskus.com ja käytä koodia ISÄNPÄIVÄ.

NEXO on Hyundain kasvavan ekomalliston teknologinen lippulaiva

Täysin uusi Hyundai NEXO on ensimmäinen vetykäyttöinen SUV, joka vie Hyundain jälleen polttokennoautojen kehittämisen ykköspaikalle.

Tämä seuraavan sukupolven polttokennoauto pitää sisällään markkinoiden kehittyneintä tekniikkaa, kuten valmiuden autonomiseen ajamiseen, älykkäät kuljettajaa avustavat järjestelmät ja luokkansa puhdikkaimmat voimalinjat.

NEXO on 4 670 mm pitkä, 1 860 mm leveä, 1 900 mm korkea ja sen akseliväli on 2 790 mm. Tavaratilaa mallissa on 461 litraa. Auton toimintamatkaksi luvataan 666 km (WLTP-mittaustavan mukaan).

Hyundai NEXO edustaa Hyundain polttokennokäyttöisten autojen toista sukupolvea. ix35 Fuel Cell -mallillaan Hyundai oli ensimmäinen polttokennoautojen sarjavalmistuksen aloittanut autonvalmistaja. Hyundai panostaa vahvasti tulevaisuuden päästöttömään liikkumiseen ja tarjoaa jo nyt yhden alan laajimman valikoiman vaihtoehtoisia polttoaineita hyödyntäviä moottoriratkaisuja.

NEXO mediassa

Iltalehti 5.11.2018

Autotalli.com 5.11.2018

Tekniikan Maailma 24.10.2018