

Hyundait rakennetaan korkeiden laatustandardien mukaan, mutta onnettomuuksia ja ongelmia voi silti autoillessa tapahtua. Jos autoosi tulee vika tai rengas hajoaa, apu on puhelinsoiton tai verkossa tehdyn ilmoituksen päässä.
Kesäkuussa 2023 tai sen jälkeen ensirekisteröidyt Hyundai-henkilöautot saavat aiempaa kattavampia palveluita.
Samoin alle kymmenen vuoden ikäiset autot, jotka ovat 1.6.2023 tai sen jälkeen käyneet valtuutetussa merkkihuollossa määräaikaishuollossa tai Economy-huollossa kuuluvat uuden Hyundai Tieturva Plus -palvelun piiriin. Aktivoi Hyundai Tieturva Plus -palvelu huolto-ohjelman mukaisella huollolla merkkihuollossa!
Jatkossa Hyundain henkilöautot, jotka eivät kuulu Tieturva Plus -palveluun, saavat apua Hyundai Tieturva -palvelusta. Suppeammassa Hyundai Tieturvassa avun saa teknisen vian sattuessa ilmaisesta puhelinpalvelusta, mutta tilattavat hinaus- ja korjauspalvelut ovat asiakkaalle maksullisia.
Hyundai Tieturva Plus turvaa matkan jatkumisen tilanteessa, jossa autoon tulee yllättävä vika. Hyundai Tieturva Plus palvelee ympäri vuorokauden numerossa 08001 90069 ja osoitteessa tilaus.redgo.fi/hyundai/
Hyundai-tieturva välittää apua liikenteessä pulaan joutuneille ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Jos matkanteko keskeytyy teknisen vian tai liikennevahingon vuoksi, Hyundai-tieturva välittää paikalle hinausauton ja muut tarpeelliset palvelut. Mahdolliset sijaisautot ja hotellivaraukset hoituvat kaikki yhdellä puhelinsoitolla. Avun välitys on ilmaista, mutta tilatut hinaus- ym. palvelut maksaa käyttäjä itse.
Maksuton palvelunumero 08001 90069 päivystää kellon ympäri ja välittää apua tien päälle.
Tieturva on voimassa Suomessa ja edellyttää, että huolto-ohjelman mukaiset takuuaikaiset huollot ja muut toimenpiteet on suoritettu Hyundai-pisteessä ja huoltokirjassa on asianmukaiset huoltoleimat.
Tieturvan numeroon soittaessasi sinulta kysytään auton sijainti ja vikakuvaus, sekä seuraavat, autosi takuukirjasta löytyvät tiedot: