Close

Tutkimukset osoittavat – Hyundailla tyytyväisiä asiakkaita

Hyundain vahva pyrkimys parantaa asiakaskokemusta automyynnissä nosti sen sijalle viisi äskettäin USAssa julkaistulla JD Power 2013 SSI –listalla.

Hyundai nousi JD Powerin asiakastyytyväisyystutkimuksessa

Hyundain vahva pyrkimys parantaa asiakaskokemusta automyynnissä nosti sen sijalle viisi äskettäin USAssa julkaistulla JD Power 2013 SSI –listalla (SSI = Sales Satisfaction Index SM).
Hyundain tulos oli 677, parannusta 27 pistettä 1000 pisteen asteikolla – tyytyväisimpiä asiakkaita tutkimuksessa olivat Jaguarin ostajat (740).
JD Powerin SSI-tutkimus perustuu yli 29 000 huhti- ja toukokuussa 2013 uuden auton ostaneen tai liisanneen kokemuksiin ja vastauksiin. Tutkimus on kattava analyysi uuden auton ostajien ostokokemuksesta. Se mittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä merkkiin ja jälleenmyyjään, jolta auto ostettiin, mutta myös siihen jälleenmyyjään ja merkkiin, joka hävisi kilpailun heinä-syyskuussa 2013.

Lue lisää:
http://www.jdpower.com

Hyundai kärkeen kokonaisarvossa Strategic Visionin Total Value -listalla

Hyundai ylsi kärkipaikalle USAssa julkaistulla Total Value –listalla ensimmäisen kerran tutkimuksen 18-vuotisen historian aikana ja teki sen neljällä automallilla! Hyundai Equus oli sekä luksus-autojen ykkönen että sai koko tutkimuksen parhaan tuloksen. Parhaita autoja segmenteissään olivat myös Hyundai Sonata, Genesis Coupe ja Elantra. Mallit eivät ole myynnissä Suomessa.
Strategic Vision tutki lähes 46 000 amerikkalaisen uuden vuosimallin 2013 auton ostajan kokemusta omistuksestaan, sen taloudellisista vaikutuksista sekä ostohetkellä (esim. hinta, tarjoukset, käyttökustannukset, vakuutus) että tulevaisuudessa (mm. luotettavuus, kestävyys, jälleenmyyntiarvo). Autokaupat oli tehty syyskuun 2012 ja maaliskuun 2013 välillä.

Lue lisää:
http://www.strategicvision.com

Hyundai Motor Europe palkitsi jälleenmyyjiä tyytyväisistä asiakkaista

Myös Euroopassa mitataan asiakastyytyväisyyttä monin erilaisin menetelmin. Hyundai Motor Europe kokosi tulokset ja järjesti Barcelonassa eurooppalaisen palkintogaalan parhaiten menestyneille jälleenmyyjille marraskuussa. Asiakastyytyväisyyttä tarkasteltiin kolmella osa-alueella: automyynti, huolto ja kokonaistyytyväisyys. Suomesta palkinnon saivat automyynnistä Timosen Auto, Joensuu, huollosta Auto-Ilves Hämeenlinna ja kokonaistyytyväisyydestä Keskusautohalli, Turku.