Close

Mikkelissäkö maailman paras Hyundai-huoltoneuvoja?

Hyundain huoltoneuvojat kisaavat paremmuudestaan Koreassa, mukana Juhamatti Pulkkinen Mikkelin Auto-Kilta Oy:stä.

Juhamatti,
Euroopan paras Hyundai-huoltoneuvoja kisaa nyt maailmanmestaruudesta

juhamatti-pulkkinen_2016_600x738

Juhamatti ”Juhis” Pulkkinen osallistuu Hyundain huoltoneuvojilleen järjestämään kilpailuun, jonka finaali, Service Advisor Championship, järjestetään Koreassa, Soulissa 11. – 14. lokakuuta 2016. Euroopan mestaruuden Juhamatti saavutti viime vuonna Frankfurtissa. Juhamatti palvelee Hyundai-asiakkaita Auto-Kilta Oy:ssä Mikkelissä.

Hyundain teknisen palvelun päällikkö Mikko Tihveräinen muistuttaa: ”Joka vuosi uusi teknologia ja monipuolisuus Hyundai-autoissa lisääntyy, kun autoihin asennetaan teknisesti kehittyneempiä järjestelmiä ja turvallisempia, tehokkaampia ja asiakkaalle enemmän etuja tuovia varusteita. Tämä on todellisten ammattilaisten ala ja siksi tarvitaan koulutettuja asiantuntijoita erityistaitoineen, huoltamaan Hyundai-autoja, pitämään ne siinä toimintakunnossa, mihin ne on alun perin suunniteltu”.

”Asiakkaat mittaavat Hyundai-huollon osaamista jokaisella käynnillä. Asiakkaidemme on voitava luottaa, että pystymme tarjoamaan toimivan huollon ja parasta palvelua myös auton ostopäätöksen jälkeen. Osaamisen pitää kehittyä koko ajan, siksi Hyundailla tehdään jatkuvasti töitä osaavan huoltohenkilöstön eteen. Tuoteosaamisen lisäksi tarvitaan myös asiakaspalvelutaitoja, jotta pystymme vastaamaan asiakkaiden odotuksiin. Tässä Hyundain huoltoneuvojilla on tärkeä merkitys ja rooli”, sanoo Hyundain jälkimarkkinoinnin kenttäpäällikkö Petri Luostarinen.

Hyundain huoltoneuvojille suunnittelema toimintamalli tarjoaa koulutusta ja tilaisuuden kehittää ja mitata taitoja, joilla kilpailla nykypäivän markkinaympäristössä. Edistääkseen ja palkitakseen huippuosaamista asiakaspalvelun kaikilla tasoilla Hyundain järjestää huoltoneuvojille kilpailun, jonka finaali, Service Advisor Championship pidetään Korean pääkaupungissa Soulissa 11. – 14. lokakuuta 2016. Finaalin osallistujat on karsittu kansallisten ja maanosien välisissä mittelöissä. Kilpailussa on sekä kirjallinen testiosuus että käytännön asiakaspalvelutilanne, jossa mitataan palvelualttiutta, ongelmanratkaisukykyä, tuotetuntemusta sekä teknistä osaamista.

Suomessa Hyundai kouluttaa huoltoneuvojia yhteistyössä Kainuun ammattiopiston (KAO) kanssa. Huoltoneuvoja Akatemiassa suoritetaan Hyundain vaatima kolmiportainen sertifiointi. Jokaisessa Hyundai-korjaamossa tulee olla vähintään yksi sertifioinnin suorittanut huoltoneuvoja.