Close

Hyundai Mobility Adventure elävöittää tulevaisuuden liikkumista Robloxin luomassa kuvitteellisessa todellisuudessa

Hyundai Motor Company julkaisee Hyundai Mobility Adventuren, joka on verkkopeliasiantuntija Robloxin rakentama metatodellisuuden eli kuvitteellisen todellisuuden alusta, jossa Hyundai esittelee kehittyneitä tuotteitaan ja tulevaisuuden liikkumisen ratkaisuja. Hyundai Mobility Adventure on yhteinen, useiden eri käyttäjien jakama virtuaalinen tila, jossa käyttäjät voivat tavata ja kommunikoida toistensa kanssa ja kokea Hyundai Motorin liikkumisen visiot internetkäyttäjiä esittävien ja heidän valitsemien avatar-hahmojen sekä -profiilikuvien avulla.
  • Hyundai Motor julkaisee lokakuussa metatodellisuudessa toimivan Hyundai Mobility Adventure-maailman
  • Käyttäjille kokemusta ja sen sisällöstä palautetta mahdollistava avoin betavaihe avautui syyskuun alussa
  • Hyundai Mobility Adventure on Robloxin ensimmäinen globaalille autonvalmistajalle valmistama virtuaalinen sisältökokemus liikkumisen elämäntavoista kuvitteellisessa todellisuudessa
  • Hyundai Mobility Adventure sisältää suosittuja ajoneuvoja ja tulevaisuuden liikkumisen ratkaisuja, joiden avulla nuoret ihmiset voivat tutustua Hyundai Motorin tuotteisiin, teknologioihin, tuotemerkkeihin ja tulevaisuuden ratkaisuihin

SOUL, syyskuu 1, 2021 – Hyundai Motor Company julkaisee lokakuussa Hyundai Mobility Adventuren, joka on verkkopeliasiantuntija Robloxin rakentama metatodellisuuden eli kuvitteellisen todellisuuden alusta, jossa Hyundai esittelee kehittyneitä tuotteitaan ja tulevaisuuden liikkumisen ratkaisuja.

Roblox

Hyundai Mobility Adventure on yhteinen, useiden eri käyttäjien jakama virtuaalinen tila, jossa käyttäjät voivat tavata ja kommunikoida toistensa kanssa ja kokea Hyundai Motorin liikkumisen visiot internetkäyttäjiä esittävien ja heidän valitsemien avatar-hahmojen sekä -profiilikuvien avulla. Toiminta metatodellisuudessa antaa osallistujille mahdollisuuden muokata avatar-hahmoaan omien mieltymyksien mukaan mielikuvituksellisilla tavoilla vuorovaikutuksessa toisten käyttäjien kanssa.

Hyundai Mobility Adventuren lanseeraa metatodellisuuden eturintamassa kulkeva Roblox-yhtiö, jonka nopeasti suosiota kasvavalla online-viihdealustalla on jo 43,2 miljoonaa päivittäistä käyttäjää. Yhtiön ensimmäinen globaalille autonvalmistajalle kehittämä virtuaalinen seikkailu on suunniteltu nuorille kuluttajille, jotka ovat teknologiavalveutuneita tutkimaan virtuaalimaailmaa omakohtaisten kokemusten ulkopuolella. Hyundai Mobility Adventuren tavoitteena on tutustuttaa käyttäjät Hyundai-tuotteisiin ja yhtiön tulevaisuuden liikkumisratkaisuihin ja luoda samalla faneihin pitkäkestoiset suhteet.

”Kun rakennamme innovatiivisia suhteita nuoriin, voimme vahvistaa Hyundai Mobility Adventuren avulla virtuaalisen asiakaskokemuksen sisältöä Hyundain uusiin ajoneuvoihin ja tuleviin liikkuvuusratkaisuihin, osana seuraavan sukupolven CX-alustaamme”, Hyundain varatoimitusjohtaja ja asiakaspalveluyksikön pääjohtaja Thomas Schemera kertoo. ”Aiomme jatkaa metatodellisuuden käyttämistä osana Hyundai Motorin tiedottamista uusista ajoneuvoista ja tulevista liikkuvuusratkaisuista, joten pidä silmällä tulevaa sisältöämme.”

Hyundai Mobility Adventure sisältää viisi teemapuistoa:

– Festival Square: pelaajien keskeinen kotitukikohta, johon he voivat palata seikkailuiltaan, ja jossa he voivat ottaa osaa festivaaleille, erilaisiin juhliin ja ajoneuvojen näyttöihin, olleessaan vuorovaikutuksessa muiden pelaajien kanssa.

– Future Mobility City: ultramoderni metropoli, jossa pelaajat voivat tutustua Hyundai Motorin tulevaisuuden liikkumisen ratkaisuihin sekä polttokennoteknologiaan

– Eco-Forest (Powered by Ioniq): virkistysalue, joka tarjoaa minimalistista ja rauhallista elämää, ja mahdollistaa ympäristöystävällisen liikkumisen sekä satujen fantasioiden rinnakkaiselon

– Racing Park (Powered by N): moottoriurheiluaiheinen teemapuisto, jossa pelaajat saavat kokea Hyundain urheilullisen N-mallisarjan kautta uusimmat kehittyneet kilpatekniikat ja moottorit

– Smart Tech Campus: tulevaisuuden teknologian tutkimuskeskus, jossa käyttäjät voivat kopioida insinöörien ja suunnittelijoiden kokemukset hienostuneessa ympäristössä

Osallistujat voivat vapaasti liikkua viiden virtuaalisen vyöhykkeen välillä, kokea Hyundain tuotteita ja tulevia liikkumisen ratkaisuja, pelata pelejä ja roolipeliä erilaisten tehtävien suorittamiseksi. Esimerkiksi pelaaja voi ajaa Hyundai Nexo tai Ioniq 5 -autoa, operoida robotiikkaa, PBV (Purpose Built Vehicles) -autoja, ja ilmateitse kulkevia UAM (Urban Air Mobility) -kaupunkikuljetusvälineitä. Pelaajat voivat myös hyödyntää metatodellisuuden laajoja mahdollisuuksia kehittää omaa avatar-hahmoaan, päivittää henkilökohtaista pysäköintialuettaan ja osallistua erilaisiin yhteiskunnallisiin toimintoihin.

Future Mobility Cityn ja Festival Squaren rinnalle lokakuussa Hyundai Mobility Adventure-maailmaan lanseerataan Eco-Forest (powered by IONIQ), jota seuraavat Racing Parkin (powered by N) ja Smart Tech Campuksen lanseeraukset vielä myöhemmin tänä vuonna.