Close

Hyundai kärkisijalle AutoBildin Laaturaportissa 2016

AutoBild tutkii Saksassa vuosittain 20 autobrändiä. Kriteereinä on mm. laatu ja luotettavuus, asiakaspalautteet ja -kyselyt sekä katsastustilastot ja takuu.

autobild_laaturaportti-2016_950x356

Seitsemän vuoden kuluessa Hyundai saavutti nyt jo kolmannen ykköspaikan AutoBildin Laaturaportissa 2016, vuosien 2010 ja 2011 jälkeen. Edellisvuodesta Hyundai nousi kaksi pykälää kolmannelta sijalta. Kokonaistulos oli Hyundaille erittäin myönteinen. ”Onnistunut suoritus. Hyvin tehty, Hyundai”, oli testausryhmän arvio.

”Hyundai voi oikeutetusti olla ylpeä viime vuosien laatuparannuksista. Se, missä määrin autojen feel good -tekijä on parantunut, tuntuu parhaillaan korostetusti i10:ssä ja Tucsonissa, jotka molemmat ovat suosittuja yritysajoneuvoja ja joilla kummallakin on ajettu 30 000 kilometriä ilman merkkejä vioista,” autobild.de 16 Dezember 2016

Thomas A Schmid, Hyundai Motor Europen operatiivinen johtaja kommentoi: ”Laatu on avaintekijä Hyundain brändistrategiassa ja se näkyy alan parhaana takuuna: viisi vuotta ilman kilometrirajaa. Ensimmäinen sija AutoBildin laaturaportissa on vahva tunnustus Hyundain kokemukselle ja teknologiselle kehitykselle. Tavoitteemme on olla johtava aasialaismerkki Euroopassa vuoteen 2020 mennessä.”