Close

Täysin uusi IONIQ 6 N.

Ratahenkeä jokaiseen päivään.

Valmiina arkeen ja radalle

Hyundai IONIQ 6 N jatkaa palkitun ja käyttäjiensä ylistämän IONIQ 5 N:n jalanjäljissä täyssähköisten arkisporttien voittokulkua. Ensimmäiset IONIQ 6 N -autot saadaan Suomeen vuoden 2026 alkupuolella. Liity alla ennakkokiinnostuneiden listalle saadaksesi tietoa uutuudesta ensimmäisten joukossa.

Sulavalinjainen IONIQ 6 N on täydellinen pitkien matkojen kulkija, jonka voi halutessaan viedä koska tahansa myös moottoriradalle. Lukuisia IONIQ 6 N:n urheilullisia ominaisuuksia on hienosäädetty ja kehitelty vielä pidemmälle. Voit halutessasi ajaa mukavasti ja hiljaisesti, kuten millä tahansa sähköautolla, mutta muutamalla napinpainalluksella muutat auton ratakireäksi ääntäpitäväksi pedoksi. Auton jäähdytysjärjestelmään, ajo-ominaisuuksiin ja jarruihin on kiinnitetty erityistä huomiota, eikä IONIQ 6 N väsy kovemmassakaan rata-ajossa.

650 hevosvoimaa

650 hevosvoimaa ja 770 newtonmetriä vääntöä käytettävissäsi. IONIQ 6 N:n nelivetoisuus on toteutettu etu- ja taka-akseleille sijoitetuilla kahdella sähkömoottorilla.

Kiihtyvyys 3,2 sekuntia

Kiihdytä IONIQ 6 N paikoiltaan sadan kilometrin tuntinopeuteen vain 3,2 sekunnissa N Launch Controlilla. Sähkömoottorin regeneratiivinen hidastus toimii jopa 0.6 G:n voimakkuudella.

84 kWh ajoakku

Suuren 84 kWh:n ajoakun yhdistetty WLTP-toimintamatka on 487 kilometriä. Supernopea 800 voltin latausjärjestelmä täyttää akun 10–80 prosenttiin vain jopa 18 minuutissa.

N e-Shift

IONIQ 6 N:n virtuaalivaihteisto tuo ajamiseen polttomoottoriautoista tuttua ajamisen hauskuutta. Voit kytkeä N e-Shift -toiminnon helposti päälle ja pois. Vaihteiden vaihtaminen tapahtuu ohjauspyörän siivekkeistä.

N Active Sound +

Tunne ja kuule autosi sielunelämä kytkemällä N Active Sound + -järjestelmä päälle. Valitse autoosi urheilullisen polttomoottoriauton äänimaailma pakoäänineen, tai nauti sähköauton hiljaisuudesta. Valinta on sinun.

N Brake Regen

Tavanomaista sähköautoa voimakkaampi regeneratiivinen jarrutus toimii enimmillään peräti 0.6 G:n hidastuvuudella (0.35 G ABS-jarrutuksessa). Järjestelmä mahdollistaa intuitiivisen rata-ajokokemuksen.

Kiinnostaako?