Hyundain i20 GO! -erikoismallisto on suunniteltu kesän 2016 jalkapallon EM-kisojen kunniaksi.
Ranska isännöi kisoja kesä-heinäkuussa. Hyundai on kisojen virallinen sponsori ja autotoimittaja. i20 GO! on Hyundain erikoisvarusteltu mallisto jalkapallon ystäville. Näyttävät ja huippuvarustellut i20 GO!-mallit esiintyvät Ranskan lipun väreissä: sininen, valkoinen ja punainen ja lisäksi mustana ja hopeanharmaana. Mallisto on myynnissä rajoitetun ajan.

 

Näyttävä i20 GO!

i20-malliston kompaktit ulkomitat ja reilunkokoiset sisätilat ovat myös GO!-mallin ominaisuuksia. Ero syntyy näyttävistä yksityiskohdista. Tyylikkäät 15 tuuman kevytmetallivanteet ja tummennetut takaikkunat viimeistelevät i20 GO! -mallin ulkoasun ja GO!-tunnus koristaa B-pilaria.

i20_GO!_Euro_2016_silv_grill2_rgb
Sisätiloissa sini-valkoiset tikkaukset somistavat lämmitettävää ohjauspyörää, vaihdekepin paljetta ja etuistuimia. Tikkaukset korostavat sinisiä yksityiskohtia tuuletusaukkojen ja vaihdekepin ympärillä. Etuistuinten niskatukiin on brodeerattu pirteä sininen i20-logo. Kattoverhoilu on tyylikkään musta.

i20_GO_ratti_500x333_rgb i20_GO_air_vent_500x333_rgb i20_GO_niskatuki_500x333rgb

 

Huippuvarusteltu i20 GO!

Hyundain i20 GO! on kattavasti varusteltu ja sisältää hyvän valikoiman mukavuusvarusteita ja turvajärjestelmiä, esimerkiksi kuusi turvatyynyä. Ilmastointilaite viilentää ja lämmittää tarpeen mukaan, sadetunnistin käynnistää pyyhkimet sateen sattuessa ja hämäräkytkin sytyttää ajovalot illan pimetessä. Lämmitettävää, nahkaverhoiltua ohjauspyörää voi säätää sekä korkeus- että syvyyssuunnassa. Tasaista ajonopeutta ylläpitää vakionopeuden säädin, kaistavahti varoittaa ilman vilkkua tapahtuvasta kaista- tai reunaviivan ylityksestä. Pysäköintitutka helpottaa peruuttamista ahtaissa paikoissa.

Katso varusteluettelo

i20_go_dashboard_rgb_960x372

 

1,0 Turbomoottori

i20 GO! -mallissa on tehokas ja taloudellinen 1,0 T-GDI bensiinimoottori ja 5-vaihteinen manuaalivaihteisto. Uusi 1,0 T-GDI on Hyundain ensimmäinen uuden sukupolven pienikokoinen turboahdettu bensiinimoottori. Turbolla ja bensiinin suorasuihkutuksella varustettu moderni moottori tuottaa tehoa 73,5 kW (100 hv) ja 172 Nm vääntöä. Yhdistetty polttoaineenkulutus on 4,3 l/100 km, ja CO2-päästöt vain 99 g/km. Moottori täyttää jo nyt Euro 6C-normin. ISG-toiminto vähentää turhaa joutokäyntiä ja sammuttaa moottorin automaattisesti esimerkiksi ruuhkajonossa tai liikennevaloissa seistessä.

 

Katso tt